Pàgines

dimarts, 22 de gener del 2019

Ritual fallit

Recitaré de l’inrevés l’antic conjur dels amants mentre dibuixo amb saliva un cor invertit en el vidre empolsegat de la finestra del tren …
Portaré l’armadura posada i no pas per protegir-me de l’exterior sinó per impedir que l’exercit de sentiments que custodien per dins la meva ànima surtin talment un ramat de cavalls sense control i en l’últim moment em privin de guanyar la darrera batalla.

No sé pas d’on m’ha vingut que amb aquest ritual deixaré d’estimar-te. Menteixo. Deixar d’estimar-te mai. Deixaré de voler-te i d’enaigar-me de tu fins més enllà d’on pot suportar la dignitat humana. Que fa temps que no sóc jo. Que m’he perdut en el deliri de voler-me teva i res més. I no vull ser de ningú. Tan sols meva.
Però jo hi confio, en el ritual. Com, si no és desdibuixant amb cura tots i cadascun dels revolts del gest traçat, que em podré desfer d’aquell moment que em va lligar per sempre a tu, fa tant de temps?

Recitaré a l’inrevés l’antic conjur d’amants mentre dibuixo amb saliva un cor invertit en el vidre empolsegat de la finestra del tren … De sobte me n’adono: ailàs! El tren resta aturat per sempre a l’antiga estació de Rodalies d’ençà d’aquell maig plujós en què vas arribar i no puc fer-lo fer anar de recules. El temps no es pot desfer. El ritual, a mitges, perd tota validesa. I jo, a l’andana perduda dels anys, continuo volent-te.
@RoserTR
Paraula obligatòria: armadura
Minicrida opcional: Que algú faci un conjur

1 comentari:

  1. " Deixaré de voler-te i d’enaigar-me de tu fins més enllà d’on pot suportar la dignitat humana. Que fa temps que no sóc jo.".

    ResponElimina