Pàgines

diumenge, 17 de setembre del 2023

Mots encreuats

Desconsol empedrat dels homes anglesos. 5 lletres.

Mots encreuats per passar les hores. Hores per passar els dies. I més enllà el no-res. I ací també el no-res. I sento el buit. El buit que duc a dins i que no puc omplir amb res. Com un forat que m’engoleix. Desconsol. Un buit pesant com una llosa. Oxímoron.

Sense forces. Sense ganes. Sense esma. Perdo el nord i el sentit. Què hi faig aquí? Arribar enlloc i no poder més. Fins aquí. Límit. Miro i no veig. De panxa enlaire, el sostre blanc, com una mortalla. El cel. On és el cel? El blau del cel. I el blau del mar. I tants blaus que s’han tornat grisos, com coberts d’una pàtina de boira, de pols, de cendra. Finir allò que un dia va ser. Mort. Em capbusso en el sentit de les paraules. I no el trobo. Rengleres de gargots enfilats per convenció. Escrits. He perdut el parlar de la vida. No em reconec els mots. Ni els silencis. Busco un lloc on enterrar aquell jo que ja no soc, aquells mots que ja no em diuen. Necròpolis. I al cim, un pom de margarides grogues.

Desconsol empedrat dels homes anglesos. 5 lletres: DOLMEN


@RoserT VullEscriure. Temporada 11.  Paraula obligatòria: dolmen



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada